2014. április 9., szerda

Bankkártya

Ezzel kezdem, mert még most is nehezen dolgozom fel a különbségeket :) Március 6-án rendeltem az egyik hazai banktól egy kártyát, amivel be lehet hatolni a reptereken a jófajta várókba. Gondoltam ha már kétszer kell átszállni, akkor jól fog az jönni. Persze ez a kártya mind a mai napig nem érkezett meg... De nem is ez a lényeg. Itt tegnap bementünk a campuson lévő bankfiókba ezt-azt intézni a Melinda számlájával kapcsolatban. Például igényelni egy bankkártyát... mert amíg nem volt Alien Registration Card-ja, addig csak olyan kártyát kaphatott amivel pénzt ugyan vehet fel, de fizetni nem lehet vele. Szóval bementünk, leültünk. Egy akkora fiókot kell elképzelni, ahol nagyjából 4 munkahely fér el, nem több az egész 40 négyzetméternél. Melinda elmondta, hogy mit szeretne, kiválasztotta a kártyát (ami szintén egy érdekes folyamat volt), én meg azon kezdtem gondolkodni, hogy vajon ez most dombornyomott kártya lesz-e, mert azért mégiscsak az lenne a jobb. Na sokat nem tudtam agyalni a dolgon, mert nagyjából 3 perc múlva tette le elénk a hölgy a névre szóló, dombornyomott VISA kártyát és megkérdezte, hogy segíthet-e még valamiben. Miközben nem nagyon jutottam szóhoz, kiderült, hogy egy számlához két kártyát lehet igényelni, úgyhogy naná, hogy segíthetett, mindjárt csináltattunk is nekem egy MasterCard-ot újabb 3 perc alatt :))

1 megjegyzés:

  1. Nézd a dolog jó oldalát. Legalább bankkártyát kapsz pikk-pakk, ha már a telefonért küzdeni kellett. Már látom, hogy én itt fogom kiélni a hiányodat, szóval nem elhanyagolni a blogot. :D

    VálaszTörlés